Re: [LCFC1-500][RFR500-1016]dpkg - mai e revizia

On Wed, 25 May 2005 00:01:14 +0300
Eddy Petrisor <eddy.petrisor@gmail.com> wrote:

> ZENO, te rog sa-mi trimiţi fişierul la dpkg!
>
> Mâine Christian pleacă şi nu mai avem şanse la ceva verificat si
> pentru 500-1000, dacă continuăm in stilul ăsta.
>
> Sorin a comentat, tu ai răspuns, eu am răspuns, Dan şi-a spus şi el părerea.
>
> TE ROG SĂ ÎMI TRIMIŢI FIŞIERUL AŞA CUM ESTE ACUM.

ce să-ţi mai trimit, ţi l-am trimis deja la ora 20:39:56, când l-ai cerut.
vrei sa-l mai trimit odată?
îl ataşez din nou la mesajul ăsta, dar verifică-ţi poşta că sunt sigur că l-ai
primit, mie mi-a venit pe listă, deci trbuie să fi ajuns şi la tine.