Re: debconf

În data de Mi, 06-04-2005 la 23:40 +0300, Eddy Petrisor a scris:
> termenul de "chestionar" mi se pare foarte departe de "template".

Adevărat, însă e foarte departe fiindcă „template” e departe de sensul
pe care am explicat că-l înţeleg la fişieru ăla nenoricit :)

> OT: cum ai făcut ghilimelele ălea româneşti? Ceva layout mai deosebit?
> Altceva? Sau automagic Ububntu?

Ghilimelele fac parte din layout-ul realizat de Mişu Moldovan şi care
trebuie să între cât de curând în X.org. Se obţin cu AltGr
+[ respectiv ]. Am pus tarball-ul la
http://www.tmlug.ro/download/rom_xkb.tar.gz .

> Încep să cred că toate problemele ăstea de termeni "nenaturali" sunt de
> fapt probleme psihologice de adaptare.

Până la proba contrară, neg cu desăvârşire aceste acuzaţii... Mai mult,
am pretenţia ca interfaţa să Mi se adapteze Mie, Utilizatorul :)

-dan