Re: [d-i] custom wordlist fo Romanian language

nu mi-e clar ce-ar fi trebuit sa facem noi la lista asta, pt ca nu era prezenta si o varianta in engleza, probabil s-o mai "pieptanam" pe ici, pe colo...

Eddy Petrisor wrote:

autopartiţionatorului
partiţionare automată?

Canal-la-canal
la ce se referea?

des-face
de ce nu desface?

dipozitive
poate dispozitive?

Driver
p-asta nu-l traducem?

instaler
si eu zic ca nu e in regula daca-l lasam asa

installer
la fel si aici

Inter-Utilizator
de la ce vine?

mirror
oglindă nu merge?

non-automatizat
sau ne-automat?

Noua
poate ar trebui introduse automat si alte forme, de gen nouă, noile, noii

pre-descărcat
suna bizar

Re-încearcă
de ce cu cratima?

reautenetificaţi
reautentificaţi

resp
?

revision
revizie?

rezolve
rezolvă?

Scanarea
nu-l traducem în ceva?

setare
eu de obicei am recurs la traducerea acestui des intalnit termen, in ceva de genul "ajustare", "ajustarea parametrilor", dar poate am vrut sa fiu mai român decat e normal :)

stocate
suna bizar, ma gandesc ca poate ar mai fi si alte variante mai bune

target
ţintă?

urilor
?

value
valoare?

volume-header-ul
?

Si n-ar fi bine daca toate cuvintele ce incep cu litera mica ar avea automat o dublura cu majuscula?

--
Sorin