Re: devel/index

On Sat, 19 Mar 2022 at 12:35, Marcin Owsiany <porridge@debian.org> wrote:
Cześć,
Zauważyłem że https://www.debian.org/devel/index.pl.html jest w opłakanym stanie (nieaktualne, zupełny brak stylów i nawet poprawnej deklaracji kodowania skutkującego krzakami) więc na szybko przetłumaczyłem aktualną wersję oryginalną i wrzuciłem. Powinno być widoczne na stronie do 4 godzin.

Prosiłbym kogoś o przejrzenie w wolnej chwili, bo zmian było sporo.

pozdrawiam,
Marcin

No wygląda dużo lepiej - dzięki. Poniżej parę sugestii:
"Zgłaszania, dyskutowania i naprawiania błędów." -> Zgłaszanie, dyskutowanie i naprawa błędów.
Wykres liczby wszystkich błędów. -> Wykres liości wszystkich błędów.

Pozdrawiam,
Tomek