Re: RFC: Tłumaczenie ogłoszenia o wydaniu

> Chyba będzie już dziś ;)

ktoś z Zespołu ds. Wydań się raczej nie zgadza ;)

> 16:18:38   Ganneff | not sure you will send out an announce today.
> 16:18:58 MadameZou | Ganneff: why?
> 16:19:08   Ganneff | because cd building takes AGES

zbudowanie obrazów dla amd64 potrwało jakieś 40 minut, jeszcze mają
ponad 10 architektur  do przerobienia.

> (wiersz 82):
> - Z tym szerokim wyborem pakietów Debiana po raz kolejny pozostaje w
> + Z tak szerokim wyborem pakietów Debian po raz kolejny pozostaje w

To już zmieniłem u siebie lokalnie, ale dzięki. :)

> Przy podręczniku instalacji (wiersz 150) można jeszcze dopisać w nawiasie,
> że jest on w języku angielskim.

Ja bym nie dodawał -- wiadomo jak długo będzie po angielsku zamiast po
polsku? ;>

Pozdrawiam. :)