Re: Błędny zapis daty.

Wojciech Zaręba pisze:

> Witam!
>
> Debian stara się dbać o takie szczegóły też, tak że to nie jest żadna
> upierdliwość ;-) Poprawię w miarę sprawnie, będzie widoczne w przeciągu
> doby.
> Dziękuję i proszę o więcej.
>
> Pozdrawiam
> Wojciech Zaręba

Jeszcze raz na ten temat: po zapoznaniu się z mechanizmem tworzenia
stron z wiadomościami stwierdziłem, że fraza daty na początku wiadomości
jest tworzona automatycznie (np. "13. kwietnia 2008r
Projekt Debian ma przyjemność ogłosić ósmą i ostatnią aktualizację
starej..."). Twórca strony wpisuje datę w formacie RRRR-MM-DD, a
odpowiedni skrypt w perlu przekształca ją na format "fonetyczny" i
tłumaczy automatycznie. Automat korzysta z normy ISO, więc musiałbym
mieć naprawdę poważne podstawy, żeby to zmieniać (jest to możliwe, ale
wolałbym uniknąć grzebania w tym skrypcie). Proszę porównać odpowiednie
daty dla innych języków. Skrypt realizuje standard ISO dla wszystkich
języków za wyjątkiem angielskiego i katalońskiego.

Pozdrawiam
Wojciech Zaręba