Re: [RFR] Zalecenia dla tłumaczeń

Wiktor Wandachowicz pisze:
18-03-08, Marcin Owsiany napisał:
 > Słuszny pomysł. Czy jest gdzieś wiki, w którym warto dodać stosowne
 > zalecenia i które nie zniknie lub nie zdezaktualizuje się zbyt szybko?

wiki.debian.org?

Miejsce dobre jak każde inne. A może jednak właściwe, bo adres ma słuszny :)

Zmieniłem tam:
* http://wiki.debian.org/DebianDevelopment
  (dodałem link do "L10n" na samym dole strony)
http://wiki.debian.org/L10n
  (poprawiłem odnośniki do podstron, dopisałem PolishL10N)
Nowe:
* http://wiki.debian.org/PolishL10N
* http://wiki.debian.org/PolishL10N/PackageInstallers

Opinie?

Zawsze mam wątpliwości związane z "życiem" takich stronek na wiki... czy ktoś, oprócz autora, jeszcze to czyta? Dla mnie naturalnym miejscem wymiany opinii jest lista dyskusyjna. Ale może się mylę...

Pozdrawiam
Wojtek Zaręba