Re: "Kroi się" lista słów dla DDTP

Z ciekawości poprzeglądałem "sąsiednie" listy słów. Okazało się, że niektóre z nich (np. niemiecka) to całkiem ciekawa kopalnia tłumaczeń. Poprzepisywałem co ciekawe słowa do naszej wiki. Trafiłem też na takie, których sam nie potrafie przetłumaczyć. Oto ich lista:

 * binding
 * bootstrap
 * bug report
 * bug tracking system
 * changelog
 * core dump
 * cross compile
 * custom debian distribution
 * daemon
 * dead keys
 * downgrade
 * dummy package
 * exploit
 * feature
 * frmaework
 * gateway
 * hard link
 * log file
 * mail delivery agent -? (np procmail)
 * mail transport agent - serwer pocztowy
 * mail user agent - program pocztowy
 * memory dump
 * prompt
 * shell prompt
 * tool chain
 * tutorial
 * upgrade
 * wrapper
 * wrapper class

Będe wdzięczny jak dojdziemy do jakiegoś porozumienia w sprawie tych słów. Im szybciej, tym lepiej. Następna wordlista leci do Martijna w poniedziałek - może uda sie dodać chociaż połowę z powyższej listy.