Re: zapytanie

On Thu, Dec 04, 2008 at 08:45:44AM +0100, Olga Gwóźdź wrote:
> Dzień dobry,
>
> Właśnie trafiłam na stronę internetową www.debian.org.  Zastanawiam
> się, na jakich warunkach istnieje możliwość umieszczenia reklamy na tej
> stronie. Reklamy oczywiście płatnej.

O ile mi wiadomo są dwa sposoby na umieszczenie czegoś zbliżonego do
reklamy na stronie Debiana:
1) program partnerski - http://www.debian.org/partners/
2) sponsorowanie tzw. serwera lustrzanego (mirror)

W obu przypadkach nie jest to jednak reklama jako taka, ale tylko
umieszczenie loga partnera z ewentualną krótką notką na temat tego
jakiej pomocy udzielił organizacji i odsyłaczem do jego strony. Debian
jest organizacją niekomercyjną i nie prowadzi sprzedaży miejsca
reklamowego na swoich stronach.

> Myślę, że moglibyśmy dojść do porozumienia.

W obu przypadkach wymagane jest duże zaangażowanie i odpowiedni poziom
techniczny oferowanych usług. Jeśli jest Pani nadal zainteresowana,
proszę o kontakt z odpowiednimi osobami w ogranizacji (w języku
angielskim). Lista na którą przysłała Pani tego maila służy jedynie dla
komunikacji tłumaczy na język Polski - nie mamy żadnego wpływu na proces
decyzyjny.

Z poważaniem,
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216