Re: Odświeżenie tłumaczenia Debian FAQ

Karol Ossowski <karol.ossowski@gery.pl> writes:

> informuję że zająłem się plikiem ftparchives.sgml jak będzie gotowy to
> prześlę go tutaj na listę.

łatwo poszło :)

Większość tego co było zostawiłem, zmieniłem tylko dosłownie kilka
zwrotów np. "menedżer wydania" zamiast "kierownik wydania".
Jest tylko jeden problem z punktem 6.7

,----
> [...]
|
| /tools/:
|
|     Narzędzia DOSowe do tworzenia dyskietek startowych, dzielenia
|     dysku na partycje, kompresji i dekompresji plików oraz startowania
|     Linuksa.
|
| /doc/:
|
|     Podstawowa dokumentacja Debiana, czyli FAQ (najczęściej zadawane
|     pytania), informacje o systemie zgłaszania błędów itp.
|
| /indices/:
|
|     various indices of the site (the Maintainers file and the override
|     files).
|
| /project/:
|
|     głównie materiały opiekunów i kilka innych plików
`----

chodzi oczywiście o opis katalogu indices - byłbym wdzięczny za
podpowiedź.

wersje "skompilowaną" umieściłem na stronie:
http://rhp.neostrada.pl/debian-faq/ch-ftparchives.pl.html

..i czekam na komentarze :)

pzdrv,
Karol