Re: "Kroi się" lista słów dla DDTP

Dnia 06-02-2008, śro o godzinie 00:50 +0100, Karol Ossowski napisał(a):

> sam jestem ciekaw, ale na 100% przez WWW jeszcze ktoś poza nami dwoma.
> mnie wciągnęło dopiero od jakiegoś tygodnia..
>
> pzdrv,
> Karol

Witam!

Ja właśnie niedawno zainteresowałem się tematem tłumaczeń, ale niestety
z braku czasu porzuciłem ten pomysł. Jednak po Waszych ostatnich
mailach, kiedy lista się ożywiła, wracam do tej idei z powrotem! :)
Także, dołączam do Waszej ekipy! Już parę przetłumaczonych opisów
przesłałem dzisiaj na serwer, a do tworzenia WordListy również się z
chęcią dorzucę.

Pozdrawiam,
Wiktor.