Re: Umieszczenie linku na Państwa stronie

----- Original Message -----
From: Justyna Blicharz <j.blicharz@gmail.com>
Date: Tuesday, April 24, 2007 11:02 am
Subject: Umieszczenie linku na Państwa stronie
> Witam!
>
> Czy istnieje możliwość umieszczenie linku na stronie posiadanej przez
> Państwa stronie Debiana?
>
> Zaznaczam, iż nie zależy mi na agresywnej reklamie lecz raczej na
> czymśdelikatnym i mnie rzucającym się w oczy w stylu linku
> tekstowego lub małego
> buttona.
>
> Jak wyglądałyby oferowane przez Państwa warunki finansowe?
>
> Justyna Blicharz

Witam!

Jest możliwe umieszczenie linku w dwóch przypadkach:
1. dla sprzedawców płytek z Debianem na stronie sprzedawców; sprzedawcy
nie muszą przekazywać środków finansowych na rzecz Debiana, ale muszą
oferować do sprzedaży płyty z systemem
2. dla partnerów Debiana na stronach partnerów

Proszę przeczytać informacje na stronach
http://www.de.debian.org/CD/vendors/ i
http://www.de.debian.org/partners/partners

Zasadniczo w tych kwestiach należy wysyłać maile po angielsku na listę
debian-www, gdyż ja jestem tylko tłumaczem, mogę służyć pomocą w
tłumaczeniu, a ta lista jest poświęcona polonizacji Debiana.

Pozdrawiam

Wojciech Zaręba