Re: Witam

Hubert Krauze napisał(a):
> Jak ktoś napisał "jest setki sposobów na neostrada" właśnie ale jak w moim przypadku żaden nie działa. Możnaby zrobić artykuł o instalacji neostraday w Linuksie(Debianie). A pakiety speedtouch też wydają się zawodzić. Na każdym forum dostaje tylko linki do kolejnych niedziałających stron. Można by napisać artykuł o istalacji. To wiele czasu nie zajmnie a z pewnością wielu nowych użytkowników nie będzie musiało się męczyć po parę dni (nie trudno taki temat na forum znaleźć) jak rozgryść ten
> [...]

1. Nie ta mailinglista, tu pisz:

debian-user-polish@lists.debian.org

2. Włacz zawijanie wierszy.

3. Kto ma napisać ten artykuł? Ja konfigurowałem neo według opisu ze
strony jakilinux.org w 3 minuty. Nie widzę potrzeby pisać innego, skoro
tamto działa bardzo dobrze.

4. To jakiś szantaż: nie napiszemy to wrócisz do MS Windows?

--
Maciej Rutecki <maciej.rutecki@gmail.com>
http://www.unixy.pl