invoke-rc.d manpage

Witam! :D

Czy ktos z Was wie cos na temat polskiego manuala do invoke-rc.d?
Ani w stabilnej, a ani w niestabilnej wersji Debiana niestety nie
znalazlem polskiej strony podrecznika systemowego dla tego programu.

Do czego on jest mi potrzebny? Otoz wlasnie tlumacze artykul z
serwisu debianHELP na temat update-rc.d i skryptow startowych
w Debianie. Jest w nim cytat z angielskiego manuala do invoke-rc.d
i chcialem w polskiej wersji artykulu umiescic jego "oficjalne"
tlumaczenie. Jesli nikt do tej pory nie przetlumaczyl na nasz
piekny jezyk tego podrecznika, to w ostatecznosci moge sam
przetlumaczyc ten krotki cytat, ktory byc moze ktos kiedys
wykorzysta.

Ponizej zamieszczam tresc cytatu wraz z moja propozycja, z ktorej
nie jestem jednak do konca zadowolony. Gdyby ktos mial pomysl na
"dopieszczenie" go, to bede mu bardzo wdzieczny:

       invoke-rc.d is a generic interface to execute System V style
       init script /etc/init.d/name actions, obeying runlevel
       constraints as well as any local policies set by the system
       administrator.

       All access to the init scripts by Debian packages' maintainer
       scripts should be done through invoke-rc.d.

       invoke-rc.d jest domyślnym programem przeznaczonym do wykonywania
       akcji skryptów startowych /etc/init.d/nazwa w stylu System V,
       przestrzegającym zarówno trybu pracy jak i lokalnej polityki
       określonej przez administratora systemu.

       Każde użycie skryptów startowych  przez skrypty zarządzające
       pakietami Debiana powininno się odbywać za pośrednictwem
       programu invoke-rc.d.

Pozdrawiam serdecznie,

Pawel