Re:podawaj temat

Dnia śro 18. lutego 2004 14:52, pawlak napisał:
> Chodzi mi o to, ze gdy klikam na parycje D pokazuje sie komunikat: dysk
> jest nie sformatowany, czy chcesz rormatować; czy jest możliwość odzyskania
> plików z tego dysku?
> jezeli tak to jaki jest mi potrzebny program i gdzie go znajde?
jest taki programik nazywa sie EasyRecovery działa bardzo dobrze , firmy
ontrack ale nie jest to oprogramowanie darmowe. mozna go sciagnąc ze stronki
http://www.ontrack.com/easyrecovery/ za darmo mozesz zobaczyc czy działa i
czy odzyskuje ale jak chcesz odzyskac musisz zapłacic. Przejdz na linuxa
wyjdzie taniej ;) ze lepiej to wiadomo
Krzem