Re: Apache (MPM worker) i grsec - alerty w syslogu

>Wyłącz grsec i problem zapewne ustanie ;) Czy grsec nie ma przypadkiem
>innych opcji powłączanych (może jakieś limity)?
>
>Pozdrawiam,
>Jakub

Jakubie! Nie po to włączałem grsec-a żeby go teraz wyłączać ;-). Z
limitów w grsec-u to mam włączone limity na komunikaty żeby logów
nie przepełniać. Poza tym włączone mam różne ograniczenia jak np.
podwójny chroot itp. Limitów (ilościowych) innych nie mam.
Grsec ma logować np. sygnały i je loguje. Pytanie było co wysyła
sygnał nr 11 ...

Pzdr, luke.