Re: Polish Debian Documentation Project

> Każda strona, która jest poprawnym HTML jest oznaczona (czyli każda
> strona projektu).

Chyba mowimy o dwoch roznych stronach... Jeszcze raz powtorze, ze mialem na
mysli witryne www.debian.org.

> Wygenerowane automatycznie dokumenty nie są oznaczone.

Ale maja ustawiony DOCTYPE :-P

> Dlaczego twierdzisz, że znaczek nie jest uprawniony?

Jesli chcecie oznaczac kazda strone zgodna z HTML 4.0x za pomoca znaczka, to
Wasza sprawa. Ja prezentuje inne podejscie - dopoki *wszystkie* strony na
www.debianusers.pl nie przejda testu na walidatorze, dopoty nie bedzie u
mnie znaczka "W3C HTML 4.0 V". Z drobnymi bledami w module HTML.pm juz sobie
poradzilem, ale gorzej mi idzie z zagniezdzaniem znacznika UL w znaczniku
LI, gdy budowany jest spis tresci. Jak sobie z tym poradze, to podesle Wam
latke.

> Z tego co widzę, to raczej validator nie zdaje testu na naszej
> stronie...

Ostrzezenia, ze znacznik A nie jest zamkniety sa rzeczywiscie glupie i moga
nieco obnizac ocene walidatora WDG, ale mi glownie chodzilo o to, co jest
generowane przez debiandoc2html.

Pozdrawiam

P.