Re: ODP: test #2

Kłaniam się,

   w odpowiedzi na pismo z dnia wto, 29. kwietnia 2003 00:13
   podpisane: Radosław Antoniuk

> btw, czy ten ... ecartis czy co tam macie, nie może ustawiać tak
> nagłówków żeby MS* odpowiadał na grupę a nie osobie?
> bo mnie to troche męczy..

Jest to możliwe, ale oficjalne stanowisko okolic Debiana jest takie, żeby nie
i już. Też mi się to nie podoba, ale osoby odpowiedzialne za administowanie
listami się uparły....

BTW: Polecam najnowszy Komputerświat Expert. Za 10zł można mieć najnowszego
Nietoperza. W nim można sobie z tym problemem poradzić łatwo przy pomocy
szablonów odpowiedzi.

--
 Przemysław Adam Śmiejek