Re: عدم وجود برنامه BiCon در مخازن دبیان برای پشتیبانی از متن دوسویه

​درود و احترام، بسته‌بندی نیاز به رعایت استانداردهایی دارد. به عنوان مثال به [۱] نگاه کنید:

[1]: https://www.debian.org/doc/devel-manuals

خود برای کار دیگری دارم سعی می‌کنم بسته‌بندی انجام دهم امّا هنوز نتوانستم.

با احترام، امیرحسین