Re: جریان چیه؟!

سلام
رئیس میلینگ لیست فارسی فکر نکنم آقای اسلامی فر باشه ولی یه جورایی فعال ترین عضو هستن
در اصل اینجا آقای Christian Perrier کار ها رو از طریق میل لیست به ما می گفت ولی از چند ماه پیش که نسحه آزمایشی دبیان stable شد دیگه خبری از ترجمه نشد
حالا اگه دوستان مایل هستن میتونن از آقای بهراد اسلامی (behrad_es@yahoo.com) یا از آقای کریستین پریر  bubulle@debian.org آمار بگیرن