debian.ir

سلام

دوستان همانطور که می دونید دامنه
debian.ir
را در اختیار داریم. این سایت قراره ابزاری باشه در اختیار تیم بومی سازی
اول قرار بود که سایت بخش های مختلفی داشته باشه ولی به دلیل مشغله
آقای خضرلو که طرح اولیه را تایه جایی پیش برده، طرح اولیه در حالت تعلیق هست.
فعلا فقط ویکی را نصب کردم تا کار را با آن شروع کنیم.

متاسفانه من تجربه زیادی با مدیا ویکی ندارم و همین الان نمی دونم کی به کیه
دوستانی که می تونند کمک کنند ممنون می شم من را راهنمایی کنند تا بتونیم کار با ویکی
را شروع کنیم. مشکل شروع معلوم نبودن قسمت مدیریت و ثبت و تایید کاربر و این هاست
;)

http://debian.ir/wiki/index.php/%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87%D9%94_%D8%A7%D8%B5%D9%84%DB%8C

موفق باشید
بهراد اسلامی فر