From: behrad eslami <behrad_es@yahoo.com>
To: Mohammad Rafiee <rafiee@itrc.ac.ir>
Cc: debian-l10n-persian@lists.debian.org
Sent: Saturday, April 23, 2011 12:32 PM
Subject: Re: کارها و مدیریت کارها - آیا مشکل خاصی وجود دارد؟

سلام

نه فقط یک فایل دست من هست که باید بارگزاری بشه
دو سه روز هست که نیما فرستاده من درگیر بودم نشده
امروز فردا اون را می زارم.

شما مگه فایلت را ارسال کردی؟ من چیزی نگرفتم ها؟ یا شاید فراموش کردم!!؟؟
اگه چیزی فراموش شده بفرمایید

در ضمن معمولا همینظور هست و هر از چندگاهی مدتی سکوت
حکمفرما میشه و بعد دوباره فعال می شه. مهم اینه که همیشه باشه
;-)

مرسی
بهراد اسلامی فر