From: ebram inio <ebraminio@gmail.com>
Subject: Re: CSS Problem
To: "behrad eslami" <behrad_es@yahoo.com>
Cc: debian-l10n-persian@lists.debian.org
Date: Wednesday, March 30, 2011, 7:40 PM

html‬[lang="fa"] رو اصلاً برای وقتی گذاشتن که قراره همهٔ سی‌اس‌اس‌ها رو تو یه فایل جا بدن. احتمالاً قبلاً همهٔ سی‌اس‌اس‌ها تو یه فایل بوده بعد اومدن جداکردن یادشون رفته اینا رو پاک کنن. بد نیست یه سوال بکنید ازشون که اینا اصلاً به چه درد می‌خوره الآن؛ چون اینجور سلکتورها یکم دیرتر اعمال می‌شن اصولاً.
راستی بهراد جان (و سایر دوستان که دسترسی یا آشنا(!) دارن) می‌دونم به اینجا ربطی نداره ها اما بد نیست یه سعی‌ای بکنید صفحه‌های فارسی (و عربی یا عبری) سایت گنو مثل این هر چه سریع‌تر
#content {text-align: right;}
رو توشون بگذارن، الآن فارسیش اصلاً خوانا نیست. من که ایمیل زدم کسی خونه نبود!