quake

سلااااااااااااااااااااااااااااااام
چیز شده دوباره. یعنی فک کنم داره بهار میشه. چه عجب! سلام! سلام! صبح بخیر ایران! صبح بخیر اصفهان
حاج بهراد اگه دوباره برنامه به خواب زمستونی نمی ره منم هستم
ولی خداییش اگه نمی ره بخوابه چون خداییش سرم خیلی شلوغه ولی اگه دنبالی راه بندازی منم پایم
بفرست ( لطفا به کسره ب و ف و سکون ر خوانده شود ) مویوم میوم
چیزه کلمه کرنر رو می شه گوشه یا کنج هم معنی فرمودید ولی با توجهات به معنی احتمالاتا یعنی من فک کنم به بخش گسترش دهندگان هم معنی بشه ، بهتر معنی رو می رسوندونده می کنه
این صفحه که بار هشتی
http://www.debian.org/donations.fa
این بعدش یه اصلاحیه هم برات افرسادم که نثبوتیدیش. لطفکی فرموده این اصلاحات ارضی رو برویش بپیاد
دومین که توی جمله اول اضافست
ناسودده توی جمله یک شرکت ناسودده برپا نموده ایم باید به غیر انتفاعی تغییر کنه
این کلمه سازمان با منافع عمومی هم البته غیر انتفاعی دقیقا معنی نمی ده ولی فکر می کنم اگه همون غیر انتفاعی رو بجاش بذاریم بهتر باشه
و دلیل هم اینکه سازمان دبیان ان جی او نیست و از یه طرف دیگه هم معادل فارسی برای پابلیک اینترست عجیب غریب می شه
تصمیم با شما
هااااااااااااااااااااااااااا همی بید ده تموم