first page

سلام

بالاخره دو تا صفحه فارسی توی سایت بالا اومد
عذر خواهی می کنم از همه بابت غیبت چند ماهه

این صفحه که مرتضی فخرایی زحمت کشیده
http://www.debian.org/News/2011/20110205a.fa

و این صفحه که هادی صرامی زحمت کشیده
http://www.debian.org/donations.fa

توی این هفته پیگیر مشکلات زیر بودم که بالاخره حل شد
۱- نحوه نسخه بندی که توی صفحه پیغام صفحه قدیمی است را نشان نده
۲- راه اندازی محیط تست که قبل بار گزاری تست بشه و مثل دفعه قبل
فحش نخورم از مسوول سایت دبیان ;)
۳- نحوه هدر نویسی فایل ترجمه شده به شکلی که مشکلی به وجود نیاد
۴- ترجمه و اصلاح یک سری از فایل های
po
تا نتیجه صفحات به طور کامل فارسی باشه

مشکل باقی مانده:
هنوز زبان فارسی در لیست زبان های سایت نیست فکر کنم این را
دیگه باید با مسوول سایت هماهنگ کنم

نیاز به پیشنهاد:
developer corner
را الان خلوت توسعه دهندگان ترجمه شده اگه ترجمه مناسب تری سراغ دارید پیشنهاد بدید

فراخوان برای ترجمه:
به ترتیب لیست زیر در صورتی که  آمادگی ترجمه دارید اعلام کنید
http://www.debian.org/devel/website/translation_hints
فقط به جای آنکه خودتان فایل را دریافت کنید به من بگید تا
با هدر مناسب بهتون بدم که مثل خبر انتشار نیازی به تست مجدد هدر ها نباشه

دوستانی هم که آمادگی ترجمه
po file
ها را دارند اعلام کنند تا براشون ارسال کنم.
چون  من فقط اونهایی که برای این صفحات بود بازبینی و ترجمه کردم

موفق باشید
بهراد اسلامی فر