From: Hossein Goodarzi <goodarzi@iasbs.ac.ir>
Subject: Re: Website Translation progress
To: "behrad eslami" <behrad_es@yahoo.com>
Date: Friday, August 27, 2010, 1:12 PM

با سلام به تمامی دوستان و آقای بهراد اسلامی

با عرض پوزش از تاخیری که من داشتم در این دو سه هفته گذشته اتفاقات ناخوشایندی

برای من رخ داد که بخشی از آن شخصی و بخش دیگر مربوط به مسائلی دیگر مشود که در فرصتی مناسب

آنها را بازگو خواهم کرد. از اینکه سر موقع نتوانستم فایل ترجمه را برایتان ارسال کنم مجددا پوزش می خواهم

اگر هنوز فایل قابلیت ارسال را دارد بگید تا ارسال کنم. و آماده هستم تا بهتر از گذشته فعالیتم را شروع کنم

در صورت نیاز میتوانید روی من حساب کنید .

با تشکر

حسین گودرزی

> سلام
>
> من بالاخره اینترنت دار شدم. یه ۱۰ روزی مشکل اینترنت داشتم ;-)
> از دوستان فعال در تیم وب سایت تنها نیما صحرانشین فایل ها را ارسال کرده که
> یکی از فایل ها هنوز
> کامل نشده. دوستان ممنون می شم من و گروه را در جریان پیشرفت کار قرار بدند
>
> دوستانی که فایل ها را تحویل گرفتند
> نیما صحرا نشین
> مهدی فتاحی
> مرتضی فخرایی
>
> دوستانی هم که پیشنهاد همکاری داده بودند، من امروز یه راهنما برای فایل های
> wml
> [...]

Hossein Goodarzi
Computer Center
Institute for Advanced Studies in Basic Sciences (IASBS)
Gava Zang
Zanjan 45137-66731
Iran
Tel: (+98) 241 415-2266