Re: Translate Debian website

سلام

سایت رو هستم من.

2010/8/1 behrad eslami <behrad_es@yahoo.com>
سلام

اتفاق خیلی خوبی افتاده و همچنان داوطلب ها داره اضافه می شه
چون نصاب کامل واگذار شده من تصمیم گرفتم بریم سراغ وب سایت دبیان

البته کریستین
debconf
بسته های دیگه رو پیشنهاد داد
ولی من احساس می کنم که اون رو باید علاقه مندان به هر بسته انجام بدند
ولی برای اینکه مسؤولیتم را در اطلاع رسانی کامل انجام داده باشم صحبتهای کریستین را اینجا می زارم

How about completing progressively this:
http://www.debian.org/intl/l10n/po-debconf/fa

You can pick the list at the bottom (packages that use debconf for
which there is no "fa" translation) from the beginning to the end (as
packages are sorted by popularity).

اما در مورد سایت
cordinator
قبلی سایت عباس اسماعیلی عزیر بودند. ممنون می شم اعلام بکنه اگه می تونه هماهنگی ها را ادامه بده .
اگه ادامه بده که خیلی عالی می شه. اگر مشکل داره که من درخواست دسترسی بدم

پس از بررسی، واگذاری فایل های ترجمه را شروع می کنم
دوستانی که دوست دارند دراین زمینه همکاری کنند اعلام آمادگی کنند

برای اطلاع ازنحوه ترجمه سایت می توانید به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.debian.org/devel/website/
http://www.debian.org/devel/website/translating

موفق باشید
بهراد اسلامی فر