From: hadi sarrami <hadi_sarrami@yahoo.com>
Subject: سلام سلام صدتا سلام
To: debian-l10n-persian@lists.debian.org
Date: Sunday, August 1, 2010, 1:32 PM

عرض کنم که چیزه! میگم این دبیان یه جائی مثل لانچ پد اوبونتو نداره من هر وقت بیکارم یه دوتا ناخن بزنم؟
من وقت ندارم یه فایل گنده ه ه ه ه  بردارم بترجمه ام ولی گاهی - هفته ائی یکی دوبار - یه یکی دوساعت وقت اضافه میارم که بتونم کار کنم. اگه هست خیر کنید ب آدرسید تا بترکونیم ما هم چنانکه می ترکانیم در لانچ پد

blog.teczip.com
free fa EC guru