From: Ebrahim Byagowi <ebraminio@gmail.com>
Subject: ترجمه‌های دبیان
To: behrad_es@yahoo.com
Date: Tuesday, July 27, 2010, 10:31 AM

سلام، آیا امکان دارد که همه ترجمه‌ها رو برای من بفرستید که بررسی کنم؟ بیشتر غلط‌های خیلی ریز (در حد فاصله و نیم‌فاصله و نقطه‌گذاری و فاصله‌گذاری‌ها) را بررسی می‌کنم. من به دبیان آشنایی چندانی ندارم و اینترنت مناسب برای بارگذاری آن را ندارم، ولی با po فایل‌های ترجمه کار کرده‌ام. نتیجه را هم برای خود شما ارسال می‌کنم.

خسته نباشید.