From: Bersam K <bersam.k@gmail.com>
Subject: فایل جدید کریستین
To: debian-l10n-persian@lists.debian.org
Date: Friday, July 16, 2010, 12:45 AM

سلام

دوستان می گم من این فایل جدید کریستین رو ترجمه کردم ... ولی خب چون بعضی از قسمت هاش رو نمی دونستم برای کجاست ! مجبور شدم سریع و کلمه ای ترجمه کنم ...
۳۰ تا استرینگ بیشتر نیست ...
حالا چی کار کنم فایل رو براش بفرستم یا صبر کنم بازبینی بشه بعد بفرستم ؟
در ضمن جریان بازبینی لول۱ چی شد ؟ چون که فکر می کنم حداقل ترجمه ی من جکی بشه برای خودش اگه بازبینی نشه :))

موفق باشید
برسام کرباسیون

--
Bersam
live : Bersam [at] live [dot] com

"اگر عقیده مخالف، شما را عصبانی می کند، نشانه آن است که شما ناخودآگاه می دانید که دلیل مناسبی برای آنچه فکر می کنید، ندارید."

--
Khezer