Re: Translation is completed :-))

Good job guys! Keep rocking :)

2010/7/1 behrad eslami <behrad_es@yahoo.com>
سلام

ترجمه ها به پایان رسید. امیدورام هر چه زودتر زبان فارسی به دبیان اضافه شود.
مرسی از زحمت همه دوستان. این بهترین تجربه من از قدرت اجتماع یا همون
community
بود. مدت ها بود که با اینکه دلم می خواست این کار را انجام بدم ولی انجام نمی شد چون تنهایی نمی تونستم
ولی حالا انجام شد. به کمک یه تیم ۷ نفره
:-))

این فعالیت پایان کار بر روی دبیان نخواهد بود بلکه شروع یک کار برنامه ریزی شده وطولانی مدت خواهد بود
در حال حاضر به همراه آقای میثم خضرلو در حال طراحی یک پایگاه اینترنتی برای مجتمع کردن  و منظم کردن
فعالیت ها بر روی بومی سازی دبیان هستیم. نتیجه را حتما به بقیه دوستان اطلاع خواهیم داد.

موفق باشید
بهراد اسلامی فر