Re: Commit Translation

سلام

من حدودا ۶۰ درصدش رو ترجمه کردم اگه امشب زود برم خونه تمومش می کنم و براتون ارسال می کنم
اگه هم دیر برم همون ۶۰ درصد رو ارسال می کنم !!!

ممنون

2010/6/21 behrad eslami <behrad_es@yahoo.com>
سلام

دوستان امروز یک هفته از زمان شروع اعلام ترجمه ها گذشته ممنون می شم
اعلام کنید هرکدام در کجای کار هستید. و لطفا هر چقدر ترجمه کردید برای من ارسال کنید تا
کامیت کنم در مخازن دبیان. حتی اگه تمام نشده ارسال کنید

بهراد اسلامی فر - زیر سطح ۱ - وضعیت: ۱۰۰٪ - درمخازن قرار گرفت
برسام کرباسیون - زیر سطح ۴ - وضعیت: ۱۰۰٪ - درمخازن قرار گرفت

موفق باشید
بهراد اسلامی فر

--
Khezer