Start Up !

Dear Members,

با سلام
من سعی می کنم که با ترجمه سایت و راهنمای سیستم عامل کارم رو شروع کنم.
به فارسی GNOME  نکته جالبی که یه چند وقتی ذهن منو به خودش مشغول کرده اینه که بخش زیادی از
ترجمه شده که من بکر کنم این کار رو شرکتی که لینوکس شریف رو کار کرده انجام داده
ما احتمالا چیزی جز کامپایل ولینک نیاز نداریم که تا حالا من موفق به اینکار نشدم.

من یه نگاهی به پست های قبلی انداختم ولی دقیقا متوجه ساختار وب دبیان به خصوص فایل های تار که تو لیست بود نشدم

فقط یه چند روزی یک مقدار مشغول هستم بعد از اون دوباره برمی گردم و از ترجمه شروع می کنیم.

شاید بد نباشه چون تعدادموندر حال حاضر کمه تو یاهو با هم صحبت کنیم

ارادتمند
بهروز