Re: PersianSupport for DEBIAN

2008/3/26 Mohammad Ebrahim Mohammadi Panah <mebrahim@gmail.com>:
> سلام،
> بنده کاربر گنو+لینوکس، به خصوص دبین، هستم با قدری دانش و تجربه برنامه نویسی
> به زبان های مختلف و ترجمه و بومی سازی نرم افزار.
> بالاخره خبریه به سلامتی؟!؟
>
> --
> محمد ابراهیم محمدی پناه

سلام به همگی،
سال نو هم مبارک. امیدوارم سال خوبی داشته باشید. مخصوصا دبیانی‌های عزیز.
راستش کار رو ما شروع کردیم. ولی متاسفانه هر کدوممون یه جا مشغول و
گرفتار شدیم و وقت نکردیم کار رو ادامه بدیم. حالا اگر شما بخواهید کمک
کنید که خیلی عالی میشه. بهتره مخازن svn سایت دبیان رو checkout کنید و
صفحات فارسی رو update کنید و یا صفحاتی رو که ترجمه نشدن رو ترجمه کنید
و تو همین لیست بفرستید تا ترتیب upload شدن رو سرور رو من انجام بدم.
علی اینکه الان صفحه فارسی هم از لیست خارج شده به روز نشدنش هست.
مرسی
عباس