Re: Right to Left problem

On Thu, 3 May 2007 11:15:22 -0700 (PDT)
behrad eslami <behrad_es@yahoo.com> wrote:

> سلام
> این مشکل چپ به راست باید با کی
> در میون گذاشت.
> یه میل بزنیم به لیست پستی عربا
> ؟
>
> در ضمن من می‌خوام یه اعلان
> عمومی کنم برای ترجمه سایت
> دبیان تا چند تا دیگه هم بیاند
> و همکاری کنند و بشه سریعتر کار
> رو پیش برد
>
> موفق باشید
> بهراد

بهراد جان خواهشا دست نگه دار. من کاملا مخالفم. ما هنوز هیچ کاری نکردیم
که بخواهیم کمک هم بگیریم. با توجه به تجربیات قبلی من مطمئنم که اعلان
عمومی اون تو این شرایط کاملا به ضررمون تموم میشه و یه جلوه مسخره و
تقریبا شکست‌خورده به کارمون میده. پس خواهشا با هیچ وجه این کار رو نکن.

در مورد راست به چپ هم من به لیدر عربا گفته بودم. ظاهرا چند وقتی هست که
نیستش. بگذار باشه تا سری بعدی فایل‌ها آماده بشه. هموم موقع پیگیری
می‌کنیم. و البته شاید تا اون موقع استایل جدید سایت دبیان هم آماده بشه.

مرسی
عباس