Mailing List Archives

سلام
با توجه به مشکلات لیست پستی دبیان و عدم پشتیبانی از یونیکد، امروز بعد از
کلی مکافات و سر و کله زدن با سایت دبیان و گوگل تونستم یه آرشیو تو
گوگل برای لیست پستیمون ایجاد کنم تا دسترسی به آرشیو امکان‌پذیر باشه.
لزومی نداره اونجا عضو بشید، به عبارتی کلا عضویت رو غیر فعال کردم. فقط
برای دیدن آرشیو لیست میتونید ازش استفاده کنید.
بابت اون چند تا ایمیل تست هم شرمنده. مشغول آزمایش بودم.
الان این اولین ایمیل رسمی هست که دارم می‌فرستم. امیدوارم بطور صحیح کار
کنه!
این هم آدرس آرشیو که دقیقا به همون اسم دبیانی ساختمش:
http://groups.google.com/group/debian-l10n-persian

--
عباس