Jak wymodelować wybrane partie ciała bez ćwiczeń? TO odsysa 1.5 kg tłuszczu w 24h

Rewolucyjne plastry rzeźbią sylwetkę jak liposukcja. Wytapiaj po 4.2 kg tłuszczu na tydzień bez diet, ćwiczeń i restrykcji. Odchudzanie nigdy nie było tak proste i trwałe.

Sprawdź >

Sposób na idealnie płaski brzuch i jędrne uda bez ćwiczeń fizycznych.

Jak spalać kalorie przez całą dobę?

< /table>
Rozwiązanie dla osób,
które nie mogą uprawiać sportu

lub nie mają na to czasu.

Innowacyjne plastry
wytapiają tkankę tłuszczową za Ciebie, bo:

Przyspieszają
spalanie
tłuszczu 3x

Podkręcają
metabolizm
o 73%

Wytapiają
4.2 kg tłuszczu
w 7 dni

Uwydatniają
wcięcie
w talii

Ponad 137 tys. zachwyconych kobiet potwierdza:

„Dużo pracuję i wychowuję dzieci dlatego nie mam czasu na sport.
Dzięki tym plastrom schudłam 9 kg w 15 dni i usunęłam cellulit
z pośladków. Polecam wszystkim Paniom ze słabością do słodyczy!”

Odzyskaj poczucie kobiecości.
Ciesz się seksownym wcięciem w talii i idealnie płaskim brzuchem
bez nadmiernego wysiłku.

Zniżka 70%

Administratorem Danych Osobowych lub przetwarzającym dane i podmiotem odpowiedzialnym za realizację
wysyłki oraz właściwym dla rozpatrywania roszczeń i reklamacji jest

Internet Marketing Sp. z o.o. ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 75/70, 60-523 Poznań,

Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, REGON:302751379
NIP:7811898139 KRS:0000511283, biuro@waytosale.pl

Na zlecenie: Entra Ltd Suite 4 GX11 1AA, 4 Giro’s Passage, Gibraltar Incorporation No. 113909

Jeśli nie chcesz otrzymywać więcej od nas wiadomości, kliknij tutaj.< /p>