Re: debian-installer: Please update debconf PO translation for the package debian-installer

hi! I just came from IRILL to Birmingham and have not yet computer but
try to solve this problem.

stable-updates is : stabil-frissítések

Szia sas

Lehet hogy már késő, de mit szólnál, ha egyesíteném az Ubuntuban elkövetett d-i fordításaimat az itteni upstreamben lévőkkel? Sajnos az ottani sablonból csak az Ubuntu-specifikus részeket használják, a többire azt mondják, hogy toljuk be upstreambe - erre mostantól van időm.

Szerintem sokkal szebbek, jobbak, konzisztensebbek az univerzum többi szabadszoftver-magyarításával.

A git tárolót már klónoztam, csak az nem világos, hogy a packages/po/sublevel1-6 vagy a packages/sokminden alatti fájlok az elsődlegesek?

üdv
Kelemen Gábor