spam

Sziasztok!

Lenne egy kis gondom ebben kérném a segítségeteket.
Egy debian szerveren ispconfig fut, és postfix a levelező rendszere.
Most már 2. alkalommal került tiltólistára a szerver, mert valahonnan spam levelek
kerültek a szerverre, pontosabban a szerver próbálná küldeni... Igazából azt nem értem hogy
ki és hogyan tud így levelet küldeni a szeverre, hiszen elvileg csak autentifikáció után lehetséges ez.

A kérdésem az lenne:

Mit nézzek meg, milyen logokat hogy kiderüljön melyik user nevében, vagy hogyan
tudnják a szervert spam küldésre használni. A szerver nem open relay, az ISPconfig nevezetű
program feltelepítése után az be is állította a különböző jogokat.

Én nagyon nem értek a Postfixhez, ezért léci ne hajtsatok el a sunyiba, hanem probáljatok segíteni
ebben nekem :)

Köszönettel

Bencze

Próbálja ki a Malév-Citibank Hitelkártyát 0 Ft első éves díjjal és ajándékozza meg magát bónusz repülőjeggyel! Részletek