Re: B.11.

On Sun, Mar 18, 2007 at 06:47:02PM +0100, Nagy Zoltán wrote:

> Én vagyok, de az előbb belenéztem, hogy akkor valamit elkezdek csinálni, de
> túl fáradt vagyok hozzá.

 Szerintem a legtöbben ne látják be, hogy egy ekkora és ilyen tömény
 könyv teljesen önkéntes alapon történő lefordítása mekkora munka...

> Ha van valami nagyon fontos rész, akkor megnézem, hogy boldogulok-e vele.

 Nincs semmi, van egy aránylag használható i386-amd64 fordításunk+még2
 komplett architektúra. Ennél több, egyelőre, önkéntes alapon nem
 várható, jobb kiélvezni a vasárnap maradékát :-)

 Akkor én most végignézem a preseed-fejezetet még1x és 1/2 8-tól kb. 2
 órát megint nem vagyok...