hátralévő részek

Szia!

Úgy látom, hogy már csak a következő fájlokban vannak lefordítatlan szövegek:

boot-installer.po
hardware.po
install-methods.po
partitioning.po
preparing.po

Szerintem vég kéne menni fájlonként. Tekintve, hogy ismeretlen rendszerekről
vannak elég jelentős lefordítatlan részek, ma estére biztosan nem lesz meg.
Ezelőtt is eléggé kifáradtam mire azt a pár részt valahogy lefordítottam. És
utána még az Attilának is át kellett néznie.

Az RC2 kiadása után milyen lehetőségek vannak még a fordítások bejuttatására?

Nagy Zoltán