Re: [D-I Manual] Build log for hu (13 Mar 2007) - ERRORS DURING BUILD

 Hali,

On Wed, Mar 14, 2007 at 10:03:48AM +0100, Nagy Zoltán wrote:
> Szia!

> Én hagytam ki?

> Több évi webprogramozás után nekem ez már nem tanulópénz, egyszeűen hajnali 4
> óra volt...

 Igen, nem is abban tanulópénz, hogy így kell csinálni, hanem, hogy még
 egy doksinál - jelen esetben egy DocBook doksinál - is nagyon kell
 figyelni :-) Nekem nagy gyakorlatom van doksikban, de mikor már kicsit
 is kihagyott a figyelmem én jártam egy párszor így :-)