Re: Magyarul a telepítőben

 http://svn.debian.org/wsvn/d-i/trunk/packages/localechooser/?rev=50681

On Sat, Dec 29, 2007 at 06:26:53PM +0100, Gabor Kelemen wrote:

> Vagyis a Magyarul-t a debian-installer forrásában át kellene írni
> "Magyar"-ra.
> Sas, megtennéd, hogy beküldöd a mellékelt patchet a bugkövetőbe?

 az openscope projektbe kért regisztrációm nem lett jóváhagyva:

 http://code.google.com/p/openscope/wiki/ProjectMembers

 az openscope projekt sajnos nem támogatja a Debian-t:

 http://code.google.com/p/openscope/wiki/Projects

 Módosítási kéréseteknek szívesen eleget tettem: megtettem, ami így is
 módomban állt, felderítettem a fájlt, leszedtem a localechooser SVN-t
 és módosítottam.

--
 sas ( satie ) - SZERVÁC Attila - zeneszerző - szoftvergazda  \
 elnökhelyettes - Linux-felhasználók Magyarországi Egyesülete - http://lme.hu/