Re: Első levelem

 Sziasztok,

 Üdvözlöm a lista új tagját :-) És természetesen a régieket is :-)

 Mint tudjátok, most a Debconf sablonok magyarítására van a legnagyobb
 szükség, ezeket a PO sablon (.pot) fájlokat a debian-i18n listára
 küldik meg.

 A sablonok általában rövidek és a PoEdit programmal ajánlom
 szerkeszteni őket, itt a .pot fájlokból prár kattintással előállítható
 a hu.po melyet lefordítva általában hibajegyként kell felküldeni, aki
 még nem tett ilyet, az itt (például az E függelékben)

 http://d-i.alioth.debian.org/doc/i18n/

 talál jó leírást.

 Természetesen minden kérdésre itt válaszolok :)

--
 sas ( satie ) - SZERVÁC Attila - zeneszerző - szoftvergazda  \
 elnökhelyettes - Linux-felhasználók Magyarországi Egyesülete - http://lme.hu/