Re: Debian fordítás

 Hali,

On Fri, Sep 14, 2007 at 10:57:50PM +0200, Lukács Miklós wrote:

> Feliratkoztam, de nem jött még válasz.

> A fordítás pontos menetéről van leírás, vagy le tudod röviden írni?

 Ez egyszerű, vagyük egy új Debconf-sablon fordítását.

 A szabad szoftverek világában a legtöbb fordítandó GNU Gettext
 formátumban van, ami különböző szerkesztőkkel jól használható, én a
 PoEdit-et használom.

 Nos, letöltöd a POT fájlt, majd a PoEdit-ben ' Fájl/Új katalógus POT fájl
 alapján ' . A POT fájlt megnyitva, rákérdez a létrehozandó hu.po
 adataira. Nyelv: Hungarian, Csapat címe: debian-l10n-hungarian@l.d.o
 Szóval ez értelemszerű, a Debconf sablonok nem nagyon használnak
 többesszámú formát, de biztos, ami biztos, kitöltheted, én ezt szoktam
 használni: nplurals=2; plural>1;

 Az üzenetek fordítása értelemszerű:

 Tegeződve fordítunk, és mindig a lehető legrövidebben, de
 értelemszerűen, ha egy adott szóról nem tudod, hogyan fordítjuk a
 magyar szaknyelvben, akkor itt kérdezd, max. 1-2 órán belül szinte
 mindig jön válasz, addig fordítsd a fájlban lévő többi üzenetet :-)

--
 sas ( satie ) - SZERVÁC Attila - zeneszerző - szoftvergazda  \
 elnökhelyettes - Linux-felhasználók Magyarországi Egyesülete - http://lme.hu/