Re: Ubuntu-l10n-hu ddtp

On Wed, 17 May 2006, Gabor Kelemen wrote:

> Hát, első ránézésre azt mondanám, hogy ezt a kettőt automatizálva nem
> lehet összepárosítani,

 Szevasztok, egyrészt: nono, sztem ezt könnyű szkripttel lekezelni, de: 2:

> szóval valami olyan kéne, hogy ezzel automatikusan összefésülhető legyen.

 először is nézzétek meg a po4a-t, ez való ilyesmire, sajnos ezen a héten
nem fogok tudni belenézni, iszonyat sok dolgom van, ha minden jól megy még
ma este megkapjuk az engedélyt a bmf-en a konfra. Időpont július 1 reggel
9-től, helyszín az új, ha jól tudom Neumann épület (Bécsi út 90), F.07-es
előadóterem.

> Ellenkező esetben marad az exportált po-fájlban való manuális
> keresgélés+copy-paste.

 Gyors info:

 1: a ddtp fájlokben lévő fordítások elavultak, oka, a debianos ddtp
rendszer régen lehalt és szeptemberben új módon lesz újratámasztva.

 2: ha jól tudom, akkor már az új apt képes összefésülni az eredeti
csomaglista-fájlokban és a fordított (töredékes) csomaglista-fájlokban
lévő leírásokat, mellesleg ebből is következik, hogy a ddtp leírásoknak
nem kell okvetlenül készen rendelkezésre állnia a kiadás pillanatában,
hiszen a felhasználó úgyis apt-get update-tel (másnem a sec. fixek miatt)
és ilyenkor magyarra frissülnek az azóta elkészült leírások.

 3.: bármi kérdéssel keressétek Christian Perrier-t, persze cc-zve, tutkó,
hogy örülni fog :-))