Re: DI forditas

 Sziam Hajni!

 Kíváncsi vagyok, hogy állsz ezzel? :-)

 Nos, áttekintettem az 5 telepítő szint fordítási feladatait:

 http://people.debian.org/~bubulle/d-i/i18n-doc/

 úgy néz ki, hogy az 1-esen, 4-esen és 5-ösön nagyjából már rajta vagyok,
kivéve a 5/shadow-t, amire egyelőre nem volt energiám (majd meglátjuk,
ezt ki csinálja). A 2/tasksel-t megcsináltam, de egyelőre a 2. és 3. szint

 (http://people.debian.org/~bubulle/d-i/i18n-doc/ch01s04.html)
 (http://people.debian.org/~bubulle/d-i/i18n-doc/ch01s05.html)

 teljesen a Te asztalod. Ebből 1előre az aptidude-be tudnék és szeretnék
besegíteni, a többire most még nincs energiám, és remélem meg is úszom :)
(értsd: a Csapatmunkában hiszek, azt szeretném megszervezni:-))

 Szóva, ha van valami kész az aptitude-ból (2-300 sor pl., akkor rögtön
szólj:-))

 Máté, ha már írok ide a listára: a frankó Info fordításodat ezúton is
NAGYON KÖSZÖNÖM! A hétvége óta még nem nyúltak a fő fejlesztő a repójához,
de: a po-t elküldtem és napi csekkben követem az eseményeket, amint
(gondolom a hétvégén) a főfejlesztő előkerül, azonnal megírom, hogy a
felküldött hu.po fájl a repóban van! (mellesleg én meg közben részben
foltoztam a nano fordítását, abban is arra várok, hogy bekerüljön a
repóba, még a programmal kapcsolatos hibajavításokat is küldtem:)))

 Szóval küldöm(/várom) a híreket :-)

 sas papa