Re: [Deb] [vélemény] magyar és magyar munkaasztal tasksel

 Köszi a hozzászólást :) l. alább:

On Mon, 13 Feb 2006, János Holányi wrote:

> On Sat, 11 Feb 2006 01:38:36 +0100 (CET), SZERVÁC Attila wrote

> Hol és hogyan szóljunk hozzá?

> + hunglish

 Nos, a javaslatom, ez a levél a jelenleg az LME által bitzosított
levlistán jött létre, ezért arra gondoltam, itt menjen a megvitatás:

  http://wiki.lme.hu/lmewiki/index.php/Debhutask

 Ide írjátok be, hogy mit szeretnétek!