Re: Please update debconf PO translation for the package exim4 4.63-4.0

On Mon, 9 Oct 2006, Gabor Kelemen wrote:

> A rosettában erre is van megoldás, csak egy kicsit még rutinból
> magázós... átírom, mert aki eximet konfigol, az megérdemli :P
>
> kis türelmet

 köszi, jól jön a segítség, hisz' én most a röpke 120 oldalas
Telepítő Útmutatót fordítom, szerintem U-ra is hasznos lesz :-)

> (a fordító-hogyannal majd fogok foglalkozni, remélhetőleg még ma)

 remek, jó lenne, ha ebben előrelépnénk, az az info, is amit
kértem, nagyon fontos, t.i. a doksi szerzőinek listája ! :-))