Re: [D-I Manual] Build log for hu (07 Sep 2006)

 Szia és sziasztok!

On Fri, 8 Sep 2006, Gyulai Mihaly wrote:

> A hasonló témájú levelek miért jönnek ilyen sűrűn?
> Le lehet ezt állítani? Szerintem tök fölösleges erre a listára.

 Tulajdonképpen kedden akartam írni erről - és fogok is - de mivel, íme
már van érdeklődés iránta:-) ezért már most írok egy pár szót.

 Szóval, a hasonló témájú levelek a következő 2-3 hónapban pár
naponta érkezni fognak, és egyáltalán nem tök feleslegesek!:-)

 Ugyanis, miről szól ez a levél?

 Egyrészt - ki nem mondottan - arról a nagy eseményről, hogy a
hivatalos Debian Telepítő Kézikönyv magyar fordítása egy
rejtélyes aktivistának:-) köszönhetően megkezdődött!!

 Ennek örömére fogok írni hosszabban kedden:)

 Tényleges tartalma pedig egy értesítés arról, hogy ismét újabb
része készült el a fordításnak. Ez nagyon fontos és hasznos,
ugyanis jövő héttől remélhetőleg minél többe ember be fog
kapcsolódni ebbe, hogy a kézikönyv fordítása a kiadásra elkészüljön.

 Egyszóval, türelem, minderről kedden lerántom a leplet:))